מנטרה אחת והוראות לשמירה / Tangens

Tangens style






















פריט חדש בארון תמיד מלווה אצלי בהתרגשות קלה, כי אין לי הרבה בגדים. זו הבחירה שלי.
כשאני מכניסה לארון פריט חדש, בדרך כלל אני נפרדת מפריט שסיים את תפקידו. 
זו המנטרה שלי כבר כמה שנים - ארון מאוורר, מצומצם ונוח לשימוש.

פריטים חדשים מעניקים תחושת שמחה כל עוד הם נראים חדשים. אחרי שימוש ממושך הבגדים שלנו מאבדים מהקסם - הבגד מקבל צורה משונה, הצבע דוהה והרצון לשלוח את הפריט האהוב לפח גובר.
אני יודעת שהרבה מאיתנו אוהבים אופנה ובגדים, אבל לא הרבה יודעים כיצד לשמור על הבגדים כדי שישארו בארון לתקופה ארוכה, ייראו טוב וישרתו אותנו נאמנה. 


בגדים הם כמו פירות-יפים כשהם טריים





















לא מזמן התחדשתי בפוטר מקסים, פרי עיצובה של חברתי טניה, בעלת המותג Tangens 
שלצערי הרב ייסגר בקרוב מאוד עקב מעבר משפחתה לחו"ל. 
ביקשתי מטניה כבעלת ידע בטקסטיל, להשאיר כאן חותם נוסף ולתת כמה טיפים כלליים לשמירת הבגדים וזה מה שהיא ממליצה:

* לפי דעתי הכי חושב לפני שמכבסים בגד במוכנה, לקרוא הוראות הכביסה. 
* להפריד את הכביסה לפי צבעים: בהירה, לבנה, שחורה, וצבעונית.
  ההפרדה תשמור על הצבעים המקוריים. 
  בגדים שחורים כדאי לכבס עם אבקת כביסה שמיועדת לבגדים בצבע שחור, כך הם לא יהפכו לאפורים. 
* ניקוי יבש זו לא מילה גסה ולא בגדר המלצה - פריטים עדינים, שמלות ערב מבדי שיפון ומעילים יש לכבס     בניקוי יבש בלבד.
* לא לכבס יתר על המידה במכונה - אם אפשר לעשות כביסה ידנית, תעדיפו אותה על כביסה במכונה.
* לייבש את הבגדים בצל, בעודם הפוכים ולא להשאיר אותם על החבל אחרי שהתייבשו. 
  הדבר ישמור על הצבע של הבגד ועל הסיבים של הבד
* לא לייבש את הבגדים במייבש, אני ממש נגד ההמצאה הזו.
  המייבש הורס את הסיבים, מכווץ את הבד וגם   מבזבז המון חשמל
* יש לשמור על הסדר בארון. להקפיד על תליית הבגדים שמצריכים תלייה. הדבר ימנע מהבגדים להתקמט  וכך גם יחסוך לך זמן גיהוץ, שגם הוא, במידת שימוש ממושכת פוגע בסיב הבד ומחליש אותו.

ואני אוסיף - אל תתעצלו, תשמרו על הבגדים היקרים שלכם והם יחזירו לכם במחמאות.

אני מודה לטניה, החד קרן הקסום שלנו על הבגדים המעולים שעיצבה ומקווה שתחייה את המותג כאשר תתמקם בביתה החדש.
בינתיים טניה עושה סייל שווה במיוחד ומוכרת את הפריטים שנשארו. 
לתיאום, נשיקת פרידה ואיחולי בהצלחה בדרכה החדשה אפשר ליצור איתה קשר בטלפון 054-29002200
ולהגיע לסטודיו ברחוב רש"י 37, ת"א. 

סופ"ש מעולה שיהיה!

שומרת



מי שמביט בי מאחור, יודע מי אני





































Comments

Unknown said…
נהדרת!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין