אופנה וסביבה



















השבוע הזה היה עמוס ומרגש.
זה התחיל בערב של האגודה הישראלית לאקולוגיה ולמדעי הסביבה, אותו הזכרתי בפוסט הקודם והמשיך בראיון שלי בתכנית רדיו שלא הכרתי.
מקווה שמסע ההסברה שלי על יתרונותיה של מלתחה קטנה רק התחיל ואוכל להפיץ את הבשורה בעוד מדיות.


אתחיל לפי הסדר - 
ביום ראשון השתתפתי בפאנל עם עוד שלוש נשים נפלאות, בהנחיית סיון קלינגבייל 
ד"ר דפנה דיסני ומיכל לוי אברל. דפנה מיכל ואני הצגנו כל אחת את הנושא שלה, כאשר השיח המרכזי היה על אופנה וסביבה. 
המקום היה מלא, השתתפות הקהל הייתה נהדרת והפידבקים שלאחר הארוע היו מעודדים. 
הצגתי הרכבת קולקציית קפסולה.
דיברתי על יתרונותיה של מלתחה חכמה וקטנה ונתתי כלים וטיפים בדרך להרכבת והשלמת הקולקציה. הוכחתי שאופציות הלבוש במלתחה קטנה הן גדולות והגיוניות יותר מזו של מלתחה גדולה והשילובים מוצלחים יותר, כמובן אם עושים את זה נכון
 
(ואני כאן כדי לעזור לעשות את זה נכון :)

בנוסף לזה דיברתי גם על ארון מלא והראתי דוגמאות של האתגרים והשתתפות הבנות באתגרים.
היה מוצלח ומאוד נחמד.


















בעקבות הארוע, קיבלתי הזמנה להתראיין לתכנית "סביבינו" ברדיו קול הגליל העליון, תחנה שלא ידעתי על קיומה עד יום הפניה.
שמחתי לגלות תחנה קטנה ומקסימה ותכנית מעניינת של אשת הרדיו זהר לידר בנושא הסביבה. האזנתי לתכנית לפני שזהר העלתה אותי לשיחה ואני חושבת שזו הייתה פעם הראשונה מאז המון זמן שאשכרה הקשבתי לתכנית.
מצרפת פודקאסט של התכנית כאן.
החוויה שלי מהשיחה הזו הייתה ממש טובה, בעיקר כי זהר העבירה את הנושא בצורה מעניינת ונעימה.

היה שבוע עמוס ופרודוקטיבי, שימשיך כך!

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין