על התחלות חדשות לקראת השנה האזרחית החדשה




אין מועד טוב יותר מתחילת שנה(אזרחית) חדשה כדי להתחיל דברים חדשים. 

כמו שכבר כתבתי כאן, ממש לפני סיום שנת 2016 התחלתי פרויקט חדש.
הזנקתי אותו בפלטפורמת פייסבוק שכולנו משתמשים בה ומכירים היטב. הפרויקט מעודד רכישה נבונה של בגדים, דאגה לאיכות הסביבה, סדר מופתי בארון, עבודה לפי קולקציות קפסולה ושמירה ושדרוג הסגנון האישי. 





ארזתי את הניסיון שלי כסטייליסטית אישית, הוספתי לקבוצה כמה חברות ולקוחות ויצאתי לדרך.

קראתי לפרויקט "ארון מלא"
כדי להכניס קצת פלפל ורוח תחרותית, החלטתי שהפרויקט יתבסס על משימות אתגר שבועיות וחודשיות. 
ארון מלא התחיל את דרכו ב-9/11 וכל יום הוא מתמלא במשתתפים חדשים. כיום מונה קרוב ל700 אנשים. זה מרגש אותי, בעיקר בגלל שאני רואה את הרצון של המשתתפים לשינוי בהרגלי הצריכה ואני מודה לכל המשתתפים שבחרו לעשות את השינוי הזה איתי.





כמו שאמרתי-אין מועד טוב יותר מתחילת השנה כדי להפרד מהרגלים רעים ולהתחיל לסגל לעצמינו הרגלים טובים. 

הכנתי רשימת משאלות קטנה, כזו  שתעזור לחברים לדרך, ללקוחותיי ומשתתפי הפרויקט לצעוד לשנה האזרחית החדשה בנעליים טובות, בגדים יפים ונוחים ומלתחה מושלמת ומתאימה לכל צורך.

אני מאחלת שבשנה החדשה 

נדע לצמצם

נלמד לקנות עם מחשבה

נבחר באיכות ולא בכמות

נעשה סדר בארון לפני כל תחילת עונה

נשמור על הסגנון האישי

נדע לבטא את עצמינו 

לא נאגור

נעזור

נעז

ונתרום

שתהיה לכולנו שנה אזרחית יצירתית! 



*לכל שאלה, בקשה, הזמנה - תרגישו הכי בנוח לכתוב לי למייל - spivakshani@gmail.com 

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'