אתגר ארון מלא

מהקטלוג של מריה ברמן, צילום מ.פיש


כסטייליסטית, בפגישות הראשונות שלי עם לקוחות אני שמועת לא מעט את המשפט "שני, הארון שלי מלא ואין לי מה ללבוש". ולא, לא רק בקרב נשים, גם אצל הגברים הבעיה דומה. 

אני מבינה את מצוקת הארון המלא, ויודעת בדיוק ממה הוא נובע.
בגדול, יש שלוש טעויות עיקריות שמובילות לשם:
1 - קניות ספונטניות. כשאין לך מצב רוח - את/ה קונה. כשיש לך מצב רוח - את/ה קונה. כשמשעמם לך את/ה קונה וכשהיה לך יום עמוס, אין דבר מרגיע יותר מסיבוב קניות. 
2 - מתנות. פריטים שקיבלת מחברות קרובות או משפחה, שנקנו מכל הלב וממש לא מתאימים לשאר המלתחה שלך.
3 - קניות בסייל. קנית חמש חולצות במאתיים שקלים, מרוב ה"היי" לא מדדת. הגעת הביתה, תלית אותן בארון ומאז לבשת רק שתי חולצות. 
יש עוד מקרים רבים שמובילים לארונות מלאים ופריטים מיותרים, אבל אני לא רוצה לסטות מהנושא.

בעיית "ארונות מלאים" גרמה לי ליזום פרויקט קטן, שיעזור לך להבין את הארון שלך, לסדר אותו, לדעת מה נמצא בתוכו, ממה להפטר ומה לקנות. 

המטרה - להכיר את הארון שלך, לקום בבוקר ולדעת מה ללבוש. 


אם בא לך לצאת איתי להרפתקאה, זה הלינק לקבוצת "ארון מלא" בפייסבוק



השלב הבא הוא בניית קולקציית קפסולה ובה כ-20 פריטים לעונה, שנרכשו לפי הסגנון ולפי התקציב שלך, שמתאימים אחד עם השני ויכולים ליצור "מיקס אנד מאטץ'" מושלם, שעושים לך סדר בארון ונעים בעין.


לשאלות נוספות/ פגישת יעוץ/בניית קולקציית קפסולה/הכנת רשימת קניות לפי התקציב שלך/סיבוב שופינג חכם, זמינה כאן - 050-7602989 

Comments

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין