חדר השינה שלי

לפני מספר ימים הוזמנתי לעצב חלל מגורים בעזרת רהיטים וחפצים שנמכרים
ב- HOME DESIGN שבלב השרון, עיר האורות נתניה.

מודה שלא ידעתי על קיומו של המרכז לריהוט הבית עד לאותו היום וההפתעה הייתה נעימה. 
באתר הקניות הענק והמרוהט שמשתרע על פני 3 קומות נמצאות חנויות רהיטים ואקססוריז לבית.
 Home Design מסתמן כגן המשחקים של ילדים גדולים.

יחד איתי לצורך המשימה נבחרו מספר בלוגריות מובליות שמבינות דבר מה בעיצוב.
לא התכוונתי לעצמי חלילה, כי חוץ מארבעים מטר מרובע שנקראים הבית שלי לא עיצבתי חלל מגורים אף פעם.

כל משתתפת קיבלה פתק בו רשומה חנות, חלל לעיצוב ומותגי האקססוריז בהם יש להשתמש.

















מוכנות? היכונו, רוצו!
















המשימה שקיבלתי היא לעצב חדר שינה של  simply wood. מדובר במותג רהיטים ישראלי שמזוהה עם קו נקי, פשוט ואיכותי. נכון שזה נשמע קל? 
בואו נראה אתכם בחנות ריהוט עצומה עם מיליון פריטי עיצוב, קישוט ותאורה והכל בחינם. רוצים הכל, נכון? אבל יש רק חדר שינה אחד ואותו צריך לשדרג. 



















הייתי צריכה לקחת אוויר ולהתחיל לחשוב בהגיון. כשעשיתי סיבוב בחנויות, ההגיון חזר אלי. הוא אמר לי להצמד למה שאני.
בחיי היום יום אני נוטה למינימליזם, לכן את חדר השינה שלי החלטתי לעשות רגוע יחסית. 


כך קיבלתי את חדר השיינה שלי, אותו אני אמורה לשדרג.
















עם תמונה ענקית מהסרט "מארי אנטואנט" בבימויה של סופיה קופולה. בחיי שהייתי משאירה את התמונה אם היא לא הייתה מאוד מפוקסלת. החלטתי להוריד אותה ולמצוא במקומה שתי תמונות.

במחלקת אקססוריז של id design ראיתי סדרה משעשעת של ציורי חיות כדמויות סלבס שאהבתי




אבל כשנזכרתי שיש לי רק מסמר אחד על הקיר, החלום שלי נגנז.

המשכתי להסתובב בחללים המרווחים והמעוצבים ונתקלתי בפריטים מדליקים שמתאימים לסלון, חדר האוכל, מסדרון, שירותים, חצר הבית, רחוב..זה לא נגמר!
מדפים, טקסטיל, פסלים, כלים, עציצים מפלסטיק, שטיחים, מראות, פרקטים ועוד דברים שלא הספקתי לראות. כל זה תמצאו במרכז לעיצוב הבית בנתניה.






ציור (של צייר סיני מאוד מפורסם כנראה) עם מריחות צבע לאורך ולרחוב נבחר כתמונה לחדר השינה שלי.

כי חכם סיני אמר פעם שגם ציירם שמורחים צבעים צריכים להרוויח.
בעזרתה הנדיבה של הדס הנהדרת התמונה נתלתה והחדר קיבל צבע.





הוספתי עוד מספר אקססוריז.
מנורת שלושת הרגליים, כורסא אפורה עם כפתורים וורודים וכדור צמר צבעוני של simply wood, מספר כריות מ id design ושולחן בצורת לב מסדרת הרהיטים של שירן כדר לקסטיאל.
מאוד אוהבתי את התוצאה.







קצת מבאס שהצלם לא הצליח לתפוס את החדר בפריים אחד בלי לתחוך את התמונה, מקווה שהתוצאה נראית ברורה.

כשסיימתי קפצתי לבקר את ספי, שעיצבה סלון מדהים לכל הדיעות.


לסיכום - היה יום מהנה ומאתגר.
המתחם מציע מגוון מטרוף של פריטים לעיצוב הבית. אם בא לכם לרענן את תכולת הבית ולחדש, זה בהחלט המקום.
המחירים טיפה יותר גבוהים מאיקאה אבל האיכות הרבה יותר טובה.

חזרתי הביתה מאושרת, עם עציץ חמוד ששמתי בחדר השינה שלי :)


Comments

יעל said…
חושקת עד מאד בכדור הצמר.
מיאו? :-)

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'

שירותי סטיילינג - שעה של דיוק אונליין