העגילים הארוכים החדשים שלי

מי שמכיר אותי יודע שאני עונדת עגילי יהלומים קטנים שצמודים לאוזן ולא מורידה אותם. 



















גם בגלל שאני אוהבת אותם מאוד וגם בגלל שכל חומר שהוא לא זהב עושה לי אלרגיה. 

לא מזמן הכרתי את Daniellekeller דניאל קלר, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר ונחשפתי לתכשיטים היפים מאוד שהיא מעצבת. 


מפה לשם, כבר שבועיים אני חורשת על עגילים ארוכים שבתמונה.









































ובעיקר זוכה לתגובות כמו "מהמם!", "היסטרי" , "בכלל לא ידעתי ישי לך (חורים ב) אוזניים".

סמוקה מהמחמאות ומאושרת מהעגילים, שמחה לחשוף את האתר של דניאל בו אפשר למצוא אוצרות מעוצבים.

Comments

Olivia said…
וואו זה נראה מטריף! מאוד מיוחד ואלגנטי
סופש נעים ונשיקות
nona said…
נראה לי, אבל אני לא ממש בטוחה, שהיא הייתה מדריכה בשבט שלי בצופים.

בלי קשר, באמת נורא יפים העגילים
אוליביה - תודה ושבוע טוב!

נועה, אפדר לבדוק :)
sefi said…
בובה,
מעבר לעגילים ההיסטריים, התמונה הראשונה הורסת. הפסים, השיער והמשקפי שמש.
היה כיף שנפגשנו מלא לאחרונה. בא לי עוד!

Popular posts from this blog

GIFT CARD שירותי סטיילינג

מינימום סטייל / יוצאת עם הארון

שירות סטיילינג - איך להרכיב אאוטפיט מ-א' עד ת'